al contingut a la navegació Informació de contacte

Tècnic/a administratiu/iva

Referència TER334-25_W

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica té la necessitat de cobrir una substitució del 50% de la jornada, d’un lloc de treball laboral a la Vall de Boí amb les següents característiques:

 

  1. Descripció del lloc de treball

Nom del lloc: Tècnic/a administratiu/iva

Grup professional: C1

Nombre de places: 1

Departament: Territori, Habitatge i Transició Ecològica

Unitat directiva: Direcció General de Polítiques Ambientals i Medi Natural

Centre de treball: Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici

Adreça: C/ Graieres, 2

Localitat: La Vall de Boí

Horari: especial

Jornada: 18,75 hores setmanals (50% de la jornada normal)

 

  1. Requisits de participació

▪ Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 de la Secretaria Política

Lingüística, o equivalent.

Aquesta circumstància s’acreditarà amb la possessió del corresponent certificat de

nivell intermedi de suficiència de català C1) o superior. En cas de no disposar d’aquest

certificat, aquest coneixement es constatarà amb la superació d’una prova que

s’efectuarà amb les mateixes garanties i requisits que les proves de coneixements de

llengua catalana previstes per a l’obtenció del certificat esmentat.

Fase I: Prioritàriament, persona amb vinculació de personal laboral fix de

l’administració de la Generalitat en situació de servei actiu, o pendent de

reingressar exclusivament al Departament de Territori, Habitatge i Transició

Ecològica, si alhora:

- Es pertany a la mateixa categoria del lloc de treball a cobrir.

- Es pertany a una categoria professional diferent del mateix grup professional

o del grup professional immediatament inferior dins la mateixa àrea de

funcions.

- Es pertany a una categoria d’un grup professional que no sigui

l’immediatament inferior de la mateixa àrea de funcions i es disposa de la

titulació adient.

- Es pertany a una categoria del mateix grup professional o de l’immediatament

inferior d’una altra àrea de funcions i es disposa de la titulació adient.

Fase II : Excepcionalment, atès el que disposa l’Acord de Govern de 13 de juny

de 2017, en el cas que no es presentés cap persona de personal laboral fix que

compleixi els requisits i les capacitats per a la seva ocupació es tindran en compte

les sol·licituds de les persones que compleixin amb el requisit de disposar de la

titulació exigida segons l’article 19 del VI Conveni Únic del personal laboral: :

batxillerat, títol de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior,

títol de tècnic especialista corresponent a formació professional de 2on grau o

equivalent.

 

  1. Funcions del lloc de treball

▪ Informar, atendre al públic i controlar l’accés dels visitants.

▪ Registrar la informació del sistema de la Q de Qualitat i EMAS.

▪ Coordinació del personal d'ús públic al sector de l'Alta Ribagorça.

▪ Fer la revisió de textos, publicacions i elaboració de propostes de despesa.

▪ Rebre i comunicar les emergències.

▪ Fer d’enllaç amb les altres Cases del Parc, punts d’informació, guardes i refugis.

▪ Realitzar itineraris d’interpretació del patrimoni i educació ambiental amb

col·lectius escolars.

▪ Qualsevol altra tasca de naturalesa anàloga de suport a les unitats funcionals

del Parc Nacional que li encomani la direcció de l’espai.

 

  1. Es valorarà

▪ Disposar de cursos d’atenció al públic.

▪ Disposar del curs de guia interpretador/a del Parc Nacional.

▪ Disposar del permís de conduir B1.

▪ Disposar de formació de primers auxilis i DEA.

▪ Coneixement del paquet Office i correu electrònic.

▪ Coneixement en processos de qualitat i gestió ambiental.

▪ Coneixements en llengües estrangeres.

▪ Experiència professional, especialment aquella que tingui a veure amb les

tasques i funcions a desenvolupar.

 

  1. Forma d’ocupació del lloc

Annex al contracte de treball en el cas del personal laboral fix per

substitució transitòria del/la titular del lloc de treball amb codi L011150, pel

temps indispensable en el que aquest/a es trobi en la situació que determina

la substitució per incapacitat temporal.

Contracte temporal per substitució transitòria del/la titular del lloc de

treball amb codi L011150, pel temps indispensable en el que aquest/a es

trobi en la situació que determina la substitució per incapacitat temporal, sens

perjudici que es pugui acordar el seu cessament anticipat per les causes

previstes legalment, en el cas de persones que no pertanyin al col·lectiu de

personal laboral fix de la Generalitat de Catalunya.

 

  1. Participació

▪ Les persones interessades, que compleixin els requisits de participació, han

d’emplenar la sol·licitud que trobaran en el següent formulari.

Un cop emplenat el formulari, i abans d’enviar-ho, hi hauran d’annexar el

currículum personal i, en el seu cas, el currículum que genera ATRI en format PDF.

Per garantir que les dades del formulari s’envien correctament, utilitzeu el

navegador Firefox o Chrome.

▪ Les sol·licituds de participació s’han de presentar dins el termini de vigència

de la publicació d’aquest anunci al WEB del Departament.

▪ No es valoraran les sol·licituds que no arribin mitjançant el formulari esmentat.