al contingut a la navegació Informació de contacte

La Vall de Boí 2021 - Pressupost Participatiu

Moltes gràcies per fer-nos arribar les vostres propostes, ja hem fet la validació tècnica amb les que aniran a la fase següent.

Us esperem al taller TOP10!  on decidirem les que passaran a la fase final de votació  DELS PRIMERS PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS DE LA VALL DE BOÍ. 40.000€ EN JOC

📆 El dimecres dia 29 de setembre a les 🕥 18:30h a la tercera planta de l’Ajuntament es durà a terme el taller participatiu per decidir els 10-15 projectes que passaran a la fase de votació final dels pressupostos participatius de la Vall de Boí 2021.

📌 T’hi esperem! A més et garantim que t’ho passaràs bé! Vine, i no deixis que decideixin per tu. Hi haurà refrigeri per a tothom.

Per inscriure’t al taller i consultar tota la informació sobre l’estat de les propostes rebudes fes clic aquí: https://participa.ajuntamentvalldeboi.cat

L’aforament és limitat, no facis tard; inscriu-t’hi, vine i decideix quines seran les propostes finalistes dels primers pressupostos participatius del municipi.