al contingut a la navegació Informació de contacte

MIRADES DE DONES a l'Alta Ribagorça

DIMECRES 24 FEBRER 2021

L'Oficina Jove, en col·laboració amb el SIAD de l'Alta Ribagorça i els Ajuntaments de la comarca, hem organitzat una activitat de recull de fotografies fetes per dones amb l'objectiu de realitzar una mostra participativa la setmana del 8 de març (Dia de les Dones) als 3 municipis de la comarca. L'objectiu principal és recollir i mostrar les mirades i realitats quotidianes de les dones de l'Alta Ribagorça. Per fer-ho s'ha escollit un objecte físic i senzill, però tan complexe alhora, com pot ésser una fotografia, de manera que pugui encabir les complexitats de cada una de nosaltres.

Al recull hi poden participar totes les dones de la comarca a partir dels 14 anys, presentant entre 1 i 3 fotografies pròpies.

Bases

Us animem a participar-hi,