L'Institut d'Estudis Ilerdencs finança l'adquisició de béns mobles pel local social de Durro
DIJOUS 09 GENER 2025
Durro disposa d’un local social al centre del poble que es destina a les tasques pròpies de l’entitat: reunions amb els veïns, reunions de treball amb els membres de l’equip de govern de l’Entitat, etc.
A més a més i com a conseqüència de la manca de més locals destinats a activitats cultural i de lleure que hi ha al poble, en aquest, s’hi realitzen activitats de caire esportiu: pilates, dansa; cultural: xerrades, tallers i exposicions; i també és cedeix als veïns i veïnes del nucli per poder-hi celebrar festes i actes familiars i/o amb amics.
Atès que no disposava de taules ni cadires suficients per realitzar totes les activitats que s’hi fan i tampoc hi havia cap mitjà audiovisual al local, per aquest motiu i gràcies a un ajut de l'IEI, s'ha adquirit de 30 taules i 52 cadires plegables, així com un TV.
El pressupost total de l'actuació ha estat de 4627,12€ dels quals 3790,00 ha estat finançat pel Institut d'Estudis Ilerdens.