La Vall de Boí rep el premi a la gestió esportiva pública

DISSABTE 18 MARÇ 2023

Aquest passat divendres la Vall de Boí ha recollit el premi a la gestió esportiva pública en la categoria de municipis de menys de 5.000 habitants.

Aquest guardó, lliurat de la mà de l'Associació Catalana de Gestors Esportius Professionals, s'ha concedit pel teixit esportiu de la Vall de Boí, per la dinamització de l'activitat física i l'esport, així com per la tasca i el suport municipal en l'àmbit de la gestió esportiva.

Des de consistori es vol agraïr a totes les persones que han col·laborat i participat activament en la celebració dels darrers esdeveniments esportius al municipi, ja que gràcies a la seva dedicació s'ha pogut aconseguir aquest premi. Parlem d'esdeveniments com les dues edicions del Skimo, de les edicions de la Garmin Mountain Festival, pel centre trail, la Copa Catalana de BTT o el festival de senderisme, entre d'altres activitats.