al contingut a la navegació Informació de contacte

Finalització de les obres de creació d’un equipament lúdic-esportiu a Barruera

DILLUNS 11 JULIOL 2022

L’Ajuntament de la Vall de Boí ha finalitzat les obres de construcció d’un equipament lúdic-esportiu a Barruera.

Aquest espai nou consta de dos pumptrack (infantil i adults), una via ferrata i un rocòdrom. Aquestes actuacions, amb un pressupost de 95.655,81€, han estat finançades amb fons LEADER i també com a primera acció del Pla de Sostenibilitat Turística de la Vall de Boí.

Per tal de donar incentius al municipi de La Vall de Boí en l'àmbit d’esplai i esport per joves, mainada i famílies, esportistes i tota mena de practicants de bicicleta, patinet, patins, skate, longboard i qualsevol element no motoritzat d’aquestes característiques es va construir un circuit anomenat Pumptrack.

Aquest tipus de circuït serveix com a punt d'esbarjo, entrenament i juntament amb el rocòdrom i la via ferrata, permetrà augmentar l’oferta d’equipaments esportius a l’aire lliure i apostà per la pràctica de l’esport.

En breu està prevista la inauguració d’aquest espais. En la seva estrena ens ha acompanyat la Directora General de Turisme, Senyora Marta Domènech.