al contingut a la navegació Informació de contacte

Emergència 1 del pla PROCICAT pel coronavirus SARS-CoV-2

Catalunya ha passat de la fase d’alerta a Emergència 1 del pla PROCICAT pel coronavirus SARS-CoV-2 (malalties emergents) i s’han concretat un seguit de mesures preventives:

D’acord amb aquesta situació, l’Ajuntament de la Vall de Boí, estableix les següents mesures pel que fa als equipaments i serveis municipals:

•  ACTIVITATS ESPORTIVES:

Les activitats esportives extraescolars organitzades s’aturen a partir de divendres 13 de març i durant un mínim de 15 dies.

•  ESCOLA DE MÚSICA:

Es mantindran les classes individuals i queden aturades les classes col·lectives a partir de dilluns 16 de març

•  LLAR D’INFANTS:

Es suspèn l’activitat a partir de divendres 13 de març i durant un mínim de 15 dies, com a mesura de prevenció que ha dictat el Departament d’Educació.

• SALES DE L’AJUNTAMENT i LOCALS SOCIALS:

Es suspèn totes les activitats que s’hi realitzin a partir de divendres dia 13 de març i durant un mínim de 15 dies.

• REUNIÓ ANUAL DE COPATRONS DEL PATRONAT DE TURISME DE LA VALL DE BOÍ

Es suspèn aquesta reunió programada pel dimarts dia 17 de març fins a nova data.

• ATENCIÓ ALS USUARIS EN DEPENDÈNCIES MUNICIPALS I  OFICINA DE TURISME:

Es demana que, si es possible, s’utilitzin mitjans telefònics o digitals.

Us agraïm l’esforç i la col·laboració de tots i totes i us mantindrem informats/informades dels canvis que es vagin produïnt.

Fitxers adjunts