ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA DEL 14/02/2021 A LA VALL DE BOÍ

El vot és el vostre dret i a la Vall de Boí podreu votar amb total seguretat a l’Escola de Natura.

La votació comença a les 9h del matí i acaba a les 20h.

Donada la situació atípica motivada per la pandèmia per la COVID-19, l’Ajuntament s’ha organitzat de manera que es pugui evitar el risc de contagi i les aglomeracions al col·legi electoral  i sobretot per garantir el dret al vot dels ciutadans/anes.

MESURES QUE CALDRÀ PRENDRE PER ANAR A VOTAR:

• Portar mascareta en tot moment.
  • Respectar la distància de seguretat mínima d’un metre i mig.
  • Fer ús del gel hidroalcohòlic.
  • Es recomanable portar el vot preparat de casa i amb sobre tancat sol amb la solapa

ORGANITZACIÓ DEL COL·LEGI ELECTORAL

• La cua es farà a l’exterior i s’entrarà al local d’un en un i seguint el circuit marcat.
  • El local estarà ventilat contínuament.
  • Es netejarà i desinfectarà amb freqüència.
  • Hi haurà protecció especial per als membres de la mesa.

ES RECOMANA SEGUIR LES SEGÜENTS FRANGES HORÀRIES:

• 09:00h a 12:00h: col·lectius de risc
  • 12:00 a 19:00h: població en general
  • 19:00 a 20:00h: persones en quarantena (positius, contactes estrets i sospitosos)

El col·legi comptarà amb un “responsable COVID municipal”, una persona que coordinarà tots els preparatius en matèria de seguretat sanitària de la celebració de les eleccions i tindrà la interlocució permanent amb l’oficina de seguretat sanitària.

Us assegurem, seguint els protocols que s’han treballat, unes eleccions segures on es garanteixi el dret a vot de tothom i, amb les mesures preses per part de l‘Ajuntament, l’assistència als col·legi electoral es podrà fer de forma totalment segura i no suposarà cap risc per a ningú.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ!!!!