ACTIVITAT CARAVANA PEDAGÒGICA SEXUALITATS

La Campanya Només Sí és Sí  de L’alta Ribagorça, per prevenir conductes sexistes i LGTBIfòbiques en espais d’oci, es renova aquest 2021 amb l'objectiu d'aconseguir uns codis de comportament més respectuosos i igualitaris. Amb l’esperit de continuar treballant la consciència col·lectiva entorn de les agressions sexistes, vol promoure l’apoderament de les persones per mantenir relacions afectives igualitàries i respectuoses i incidir en les consciències col·lectives per aconseguir unes relacions lliures de violència. En aquest sentit, us presentem una nova iniciativa que esperem que sigui del vostre interès:

Caravana pedagògica sobre sexualitats, afectivitats i feminismes (Sextruck)

• Tallers interactius amb dinàmiques de gènere
  • Estand Campanya Només Sí és Sí

Aquestes accions es duran a terme als 3 municipis en els espais i horaris que us especifiquem a continuació:

El Pont de Suert: Dimecres 28 de juliol de 17.30h a 20.30h – Plaça Mercadal

Vilaller: Dijous 29 de juliol de 11.30h a 14.30h – Zona esportiva Piscina

Barruera: Dijous 29 de juliol de 17.30h a 20.30h – Prat de Tunica-L’Església

*Les activitats es duran a terme en espais exteriors i seguint les mesures de seguretat establertes.

Es tracta d’una iniciativa gratuïta organitzada, conjuntament, entre el Consell Comarcal i els Ajuntaments del territori. Esperem que sigui del vostre interès i us agrairem que en feu difusió.

Us hi esperem!

SEXTRUCK_CARTELL_21.png