L'Ajuntament de la Vall de Boí adquereix equipaments de protecció individuals.

Permetran tasques en treballs en alçada

DIVENDRES 28 FEBRER 2020

L’Ajuntament de la Vall de Boí ha adquirit uns nous equipaments de protecció individuals i col·lectius homologats per dur a terme treballs en alçada. L’equipament permet ser utilitzat pel personal de la Brigada Municipal d’Obres i Serveis sense una formació específica i en treballs que requereixin de poca alçada.

Així doncs, gràcies a la seva adquisició, durant aquesta setmana s’han realitzat les tasques d’arranjament de la coberta de l’església de Sant Climent de Taüll amb totes les garanties de seguretat i sempre supervisat per un coordinador.

A més, la intenció de l’Ajuntament de la Vall de Boí d’ara en endavant és que, els membres de l’equip es vagin formant amb cursos teoricopràctics específics per a realitzar feines a més alçada i més complexes en espais i/o equipaments públics on es requereixi, per exemple, la utilització de línies de vida fixes/mòbils o plataformes elevadores.