La Vall de Boí tindrà cinema un cop al mes

DILLUNS 26 OCTUBRE 2020

L'Ajuntament s'ha incorporat al Cicle Gaudi per apropar pel·lícules d'estrena al municipi.

Organitzat per l'Acadèmia del Cinema Català amb el suport d'altres institucions, entre elles l'Institut d'Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, serveix per apropar pel·licules d'estrena de producció catalana a diversos indrets dels territori a uns preus ajustats.

Les pel·lícules es projectaran l'última setmana de cada mes en un horari familiar a la sala d'actes de l'ajuntament, a Barruera, amb un aforament limitat i complint totes les mesures de seguretat. El cicle s'estrenarà a finals de novembre amb la pel·lícula "La Boda de Rosa", d'Iciar Bollaín, una pel·lícula que fomanenta la igualtat de gènere.

Amb aquesta iniciativa es vol potenciar el consum de cinema de proximitat i fer-lo arribar als veïns i veïnes, a més a més és una mamera de seguir apostant per la cultura, tot col·laborant en l'organització de diferents actes i esdeveniment culturals.