Comunicat

L'Ajuntament de la Vall de Boí informa sobre la necessitat de mantenir mesures de confimanent

DIMARTS 14 ABRIL 2020

Atenent l’Estat d’Alarma amb motiu de la lluita contra l’epidèmia de COVID-19 el Govern de l’Estat espanyol ha decidit que relaxar les mesures de confinament obligant a les persones treballadores de serveis no essencials a anar als seus llocs de treball a partir del 13 d’abril.

Respecte d’aquest decisió des de l’Ajuntament de la Vall de Boí hem acordat fer públic el nostre rebuig a aquesta mesura que posa en perill les vides i la salut de milions de persones i continuem defensant el confinament com a única mesura eficient per a la lluita contra el COVID 19.

Per tant continuem mantenint vigent el pla de protecció i de contingència de les nostres persones treballadores per mantenir els serveis bàsics fins el 26 d’abril.

També instem la ciutadania de la Vall de Boí, que no formi part dels serveis essencials, a desplaçar-se només per abastir-se de béns i serveis essencials i a mantenir el confinament mentre duri l’estat d’alarma.