Comunicat Llar d'infants

Des de l’Ajuntament de la Vall de Boí s’anuncia que les dues treballadores de la llar d'infants, actualment aturades laboralment per la inactivitat educativa a causa de la intromissió del Covid19, començaran aquesta setmana a realitzar treballs alternatius al consistori.

En un principi, ajudaran a la Brigada Municipal amb tasques complementaries, però es preveu que també puguin fer feines de millora a la mateixa llar (bricolatge, jardineria, etc.) per si la Conselleria d’Educació estableix que durant l’estiu hi pot haver reobertura de la instal·lació, en format ludoteca pels infants.

Començaran aquesta setmana, un cop hi ha hagut el canvi de fase de desconfinament (de 0 a 1) a la nostra regió sanitària de l’Alt Pirineu i l’Aran.